Dålig på det här alltså

Jag är verkligen dålig på det här med att blogga. Eller det är kanske bara så att jag är lite periodare. Det går i vart fall lite upp och ner.

Himla trött är jag efter helgen. Var ute på Dist med J, M och några till i lördags, väldigt trevligt. Tråkigt dock att det var så lite folk, men det spelar ju inte så stor roll så länge man har trevligt sällskap! Det blev en kort utekväll och vi åkte hem redan vid 2 eftersom jag skulle upp vid 5 igen. Vid kvart i 6 skulle jag hämta Extramormor som jag lovat att skjutsa till Svågertorp. Jag var där redan vid 5.30, ute i god tid i alla fall(!), och vi begav oss mot Svågertorp eftersom Extramormor skulle flyga till Spanien och hälsa på Mamma och de andra. 

Hade en bra dag igår även om jag var väldigt trött! Jag och J promenerade med Diana och Hugo, fast vi fick sätta tillbaka Hugo i buren efter en liten stund för han totalvägrade att skutta och bara satt och sura. Men Diana uppskattade att få vara ute och vi promenerade i en timme.

Idag har jag varit duktig och åkt runt och fixat lite olika saker efter jobbet. Så nu kan jag ta det lugnt och halvsova framför tvn ett tag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0