Underbart!

Har haft en underbar helg!

I fredags åkte jag till Kristianstad för att kolla när J hade spelning med sitt band. Väldigt duktiga! Fast jag kände mig lite ensam, men det gick ju bra ändå. Vi stannade kvar ett tag till och kollade på några som hette typ Wulfgar, bra de med ju men J är ju såklart den bästa! Efter en stund åkte vi tillbaka till Hässleholm till honom för att sova, det gick inte så bra eftersom han blev lite sjuk, stackaren. Inte alls kul det där, men somnade i alla fall sedan. När vi vaknade på morgonen efter var J väldigt trött och undrade om vi verkligen var tvugna att åka till Lund för han var verkligen jättetrött, men jag informerade om att klockan inte ens var 7.30 och att vi faktiskt kunde sova lite till. Omkring 11 var vi piggare och en timme senare begav vi oss hemåt. Mamma hade lagat pannkakor när vi kom hem och det var väldigt trevligt. Jag och J lagade fruktsallad, det gick SÅ bra, haha. Att skala frukt var inte hans grej riktigt. Men det blev ju bra tillslut. Och kul var det. När mamma åkt till extramormor blev vi ensamma och han försökte lära mig att growla, hur det nu stavas, och det var sjukt svårt alltså. Men jag ska lära mig! Var väldigt mysigt i alla fall, även om vissa idéer kanske inte var så smarta. Men massa kul! Det blev en spansk kvällsmat eftersom vi lagade mat vid 22-tiden. En halvtimme senare kom mamma hem och då gick vi och la oss. Jag måste verkligen skaffa en större säng. Även om jag var sjukt trött var det svårt att somna för vi låg som packade sillar alltså, 90 cm är sjukt lite alltså! Men man säger ju "finns det hjärterum så finns det stjärterum" =) Lämnade honom vid tåget idag, och åkte sedan till Bjärred med mamma för hon skulle hämta en bok. Uträttade lite ärenden och åkte sedan hem och sov! Känner att jag nog borde sova nu med snart. Nu ikväll var jag, mamma och extramormor på bio, "It's complicated", så sjukt kul film! Skrattade så det kom tårar, verkligen en sevärd film!

Det var verkligen en superhelg!

Hoppas att dagarna ska gå fort så det snart är onsdag, längtar så mycket! Ska på cirkus med J då, kommer bli massa trevligt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0