Sammanfattning, igen...

Har varit lat, igen... Jag vet... Men jag börjar tröttna på det där med dator, på tiden kanske men ja... Så är det i alla fall.
Hade toppenväder igår. Stor sol och över 19 grader! Sommaren har äntligen kommit, jag var duktig och tvättade båda bilarna, både utanpå och inne i. Var något stolt när jag var klar. Blev även rejält irriterad på grannen, som vanligt. De bara står och gapar och skriker på hundarna hela tiden. Tröttsamt. Underbara hundar som bara behöver lite vägledning. Alla är vi väl lite vilse om vi inte vet vart vi ska eller hur vi ska ta oss dit. Hörde något bra för ett tag sedan, minns inte riktigt vart men bra var det. "Det spelar ingen roll hur fort du springer om du inte vet vart du ska".
I onsdags var jag på cirkus med J, massa djurrättsaktivister utanför, trist. "Du är på cirkus, fängelse på turné", aja vill de pyssla med sånt är det ju upp till dem. De tappade allt när de började med att släppa ut minkar och skit enligt mig. Men men sånt är livet. Inte mitt problem, jag sköter mina djur och på cirkusen där såg jag inget fel. Där var hästar och hundar. Väldigt trevligt.
I torsdags var jag på bio med min extrafarfar! Vi såg Avatar, 3D. Mycket bra film! Först fastna jag inte riktigt, men efter en stund kom man in i den riktigt och det var banne mig en Väldigt bra film!
Sitter i Hässleholm nu hos min kära pojkvän J. Funderar på att äta lite kanske, men vi får väl se, är inte så värst hungrig. Tiny var förbi här innan och kidnappade Diana. Får se när jag får tillbaka henne, borde vara nu någon gång tror jag.
Nä nu får det nog faktiskt bli "frukost" ändå, även om klockan är 14 snart och jag varit uppe sedan 10. hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0