FinFint!

Min shoppingrunda igår gick superbra! Det tog i och för sig ett bra tag innan han lyckades hitta, eller jag fick gå och möta honom rättare sagt. Jäkla spanjorer som inte lyssnar på instruktioner! De vill bara ha en pusselbit i taget och då går det åt skogen, men vi lyckades ju ändå!

Jag har i alla fall ingen aning om vart vi var, men det var trevligt ändå! Han hade nog i och för sig inte så kul, men han gick runt med mig. Jag hitta inte någon svart klänning, det blev en svart tunika med någon skum text som jag inte såg innan utan mamma fråga om den när ja kom hem. Jag köpte även en glitterbomb! En rosa sådan, och jag funderar stark på att ha den på mig på lördag! Sjukt fräck va den! Paljetter is the shit alltså! haha

Javi 1 följde med hem på middag, fast han sa till mig innan att han inte var hungrig för det var ju inte så länge sedan han åt lunch, notera att klockan då var 18.00 haha. Han tryckte i sig lite spaghetti och köttfärssås, men jag undrar hur de gick med hans middag sedan vid den "riktiga" tiden, omkring 22-23...

Internet fungerade bra igår, åtminstone när jag var hemma, och idag har det funkat bra med! JIPPI!

Nu är det bara imorgon kvar sen kommer jag heeeem! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0