Då var det kanske dags igen...

Nu har det verkligen varit ett uppehåll här, men jag har haft så mycket annat för mig så tiden försvann. Jag tänkte att eftersom jag ändå sitter uppe och har något urinvägsinfektionliknande kan jag ju skriva här, för sova funkar ändå inte.

Jag har i alla fall varit uppe i Norrköping på den där intervjun, får svar om ca 2 veckor, så vi får väl se hur det går. Lite udda att vi var 8 pers på intervjun samtidigt, men jag antar att det finns någon logisk tanke bakom det med, typ se hur man kommer överrens med andra eller något.

Var uppe hos mormor och morfar i Öre bro med, väldigt trevligt må jag säga, fick träffa min sötnos Candy med. Först var hon ju något sur och avvaktande men det tog inte så jättelång tid innan hon strök sig mot mina ben och spann igen! Har saknat henne till tusen!

Såg väldigt mycket djur denna gången! Totalt blev det 3 älgar, 1 räv och 15 rådjur, det är banne mig inte dåligt alltså.

Hm, funderar på om det är något mer som hänt under veckan. Har varit i Hässleholm och haft det superbra, visste dock inte att det var ett så litet ställe mitt ute i ingenting! Men men sånt är livet.

Imorgon, eller ja senare idag, kommer Mamma hem till Sverige en sväng! Himla trevligt det, och på tisdag ska jag hämta hem Hugo med, åh vad jag längtar efter min lilla hårboll! Idag hämtade jag hem Diana från Linn, har verkligen saknat henne mycket. Hon och jag satt och kolla på något criminal minds liknande program, minns visserligen inte vad det hette men det var något sånt. Diana var extremt ointresserad av det hela och tyckte det var en bättre idé att sitta på min fot och sova.

Bara tre dagar kvar! wiiee

Ska göra ett försök att sova nu tror jag, är så himla trött men det är sjukt svårt att somna när man fryser och det känns som att man måste kissa precis heeela tiden! Fattar inte hur jag kan ha fått det alltså! Har inte suttit på en enda sten eller något alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0