Tröttsamt...

Jag blir så himla trött på detta internetet... Här hade man tagit sig tid till att skriva värsta inlägget och så hänger sig skiten och stänger ner, allt jobb i onödan så nu tappade jag helt lusten till detta...

Men för att vara lite positiv; solen skiner och ingen jacka behövs när man går ut! Iallafalll inte för tillfället.. Men vädret här verkar ha en tendens att ha beslutsångest för ena stunden är det varmt och nästa så öser snön ner, mycket märkligt men det inser väl snart att det är vår och sommar som är inne nu!

Hade en mycket givande pratstund med en granne när jag var ute med hundarna. Jag förstod ca 4 ord: perro, casa, novio och aquí... Men han verkade nöjd även om han blev väldigt förvånad när jag svängde av mot vår grind, notera att jag faktiskt talat om att jag bodde där innan, eller åt minstone tror jag att det var det jag sa... Men han vinkade glatt iallafall.

Så nu sitter jag och väntar på vedsnubben som ska komma hit idag, på morgonen sa han... Men morgon vet jag inte om jag räknar 10-12 som... Men vi får väl se när han dyker upp. Önskar att jag kunde gå och lägga mig istället för jag är så trött efter hundarnas håll igång hela morgonen. Nu har de däckat och jag får sitta och glo, inet så kul kanske men sånt är livet.

Ska träna vidare på spanskan nu, borde ju finnas något barnprogram att lära sig ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0