Tillbaka i Spanien igen...

Jahapp då var man tillbaka i Spanien igen efter en underbar vecka i Sverige. Han inte hälsa på alla jag ville, men jag är ändå nöjd med veckan. Hälsa på min extrafarmor och lagade knäckebröd ihop med henne, jätteroligt! Tills jag brände mig... Hade inte ens tid att sova, men jag kände att det fanns det tid till senare. Var mest en massa fläng hit och dit men så kul och jag hade verkligen saknat Sverige! Var hos min extra mormor med och hon följde även med mig till doktorn vilket var Väldigt skönt! Avslutade min vecka i Sverige med att dra ut med polarna på fredagen och på lördagen blev det fest hos underbaringen Anki. Hade sjukt kul! haha

Aja nu är jag i alla fall tillbaka i Spanien och det började ju inte så bra, flyget var 2 timmar sent. JIPPI... Och inte blev det bättre när jag väl kom fram heller, i och för sig mötte mamma, Lillebror och Tito mig. Tito är min underbara lilla hund som jag just fått och för andra gången fick träffa. Efter att ha hört mamma skryta om hur fint vädret varit, 17 grader och stor sol, så blev det snöoväder när jag kom fram... Så mycket för det spanska fina vädret...

Idag var jag hemma med mamma och vovvarna och har haft det lugnt och skönt. Mycket mys med mina småttingar Nikki och Tito! Tito är för övrigt en liten krabat med hemligt recept ifrån ett lokalt shelter som vi har i närheten. Han är toppen och verkligen hur underbar som helst! Bild kommer!

Nu blir det kvällsfika och sedan lite spansk tv skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0