Shopping

Hade ingen ork över igår för uppdatering så får ta igen det nu i snabba drag. Träffade mina småttingar på skolan, var himla kul att se dem igen och de kom direkt springandes med massa böcker jag skulle läsa, fick ju iofs hitta på då det var pekböcker med olika djur i bara, med det var lika nöjda med det! Haha underbart! Finns inte mycket som gör en så glad som ett gäng tvååringar som kommer springandes och skrattar och ska kramas och pussas!
Det blev inte Madrid utan Alcobendas, men det gick ju lika bra och JAG fick köra in! Tur det var lite folk ute just då. Jag och mamma lyckades med hjälp av vår mycket begränsade spanska och teckenspråk boka en klipptid till Nikki hos hundfrisören i alla fall, och vi lyckades även beställa mat och berätta att vi skulle ta den med oss. Nöjda till tusen!

Idag råkade vi ta sovmorgon till elva, men det var ju rätt skönt att få sova, även om vi inte riktigt hade planerat det... Även idag fick jag köra runt, dock var det Väldigt mycket mer bilar idag! Vi tog oss fram med Backyard babies som vägvisare, väldigt intressant haha. Vi plockade upp Lillasysters nya kompis och vi åkte iväg till det första shoppingcentrat, det blev ett långt besök då de inte kunde klockan för fem öre! INTE uppskattat att få sitta och vänta 20 minuter efter att man bestämt en tid! Hittade inget kul där så jag hoppades på bättre tur på Plaza Norte. På Plaza Norte hittade jag Äntligen mina skor som jag letat efter i över en månad!! Lägger upp en bild, för jag är så himla nöjd med dem! Dock så struntade Lillasyster och hennes kompis i Plaza Norte och gick in på IKEA istället, väldigt spanskt... Men aja.. Inte min huvudvärk hehe. De var dock i tid denna gången. BRAVO, det gillar vi!
Mycket mer har det väl inte hänt idag...

Blir till att gå och lägga sig i tid idag då vi ska upp tidigt imorgon och gå på marknad i Madrid, ser verkligen fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0