Sjuk...

Är sjuk och jag hatar det!

Vi var på karneval igår och när vi skulle åka dit insåg jag att jag mådde illa, men ja tänkte att det skulle gå över så jag höll tyst om det. Det blev inte bättre... Karnevalen var trevlig, fast Tito gillade inte alls den utan blev livrädd så mamma fick gå iväg med honom tills det var över. Tanken var att vi skulle äta min födelsedagsmiddag efteråt eftersom den inte blev av när ja faktiskt fyllde år, den blev inte det nu heller kan jag meddela. Spydde ner några av Titos bajspåsar på hemvägen, tur man är en ansvarig hundägare så man har sådant med sig! Fick knappt en blund på hela natten, inte mamma och min bror heller eftersom jag hela tiden sprang fram och tillbaka, grät och pratade. Visste inte alls vart jag skulle bli av. På morgonen visade det sig att extrapappa mådde precis likadant och vi började fundera över vad tusan vi två kan ha ätit som ingen annan ätit. Vi har lite funderingar men det är ju svårt att veta.

Idag kom Lillasysters mamma hit, stackars henne som möttes av denna ynkliga skara, jag fick ett par jättefina örhänge av henne i försenad födelsedagspresent!

Får väl sova lite till nu...

Kommentarer
Postat av: Bi

Fy, så trist, då kommer här en riktigt mjuk och varm kram från både Bi o örjan

2010-03-02 @ 21:38:08
Postat av: Sanna

Tack!! <3

2010-03-03 @ 17:19:56
URL: http://cruxflux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0