Neeeej eller kanske Jaaa!

Jag är lite kluven, jag vet inte riktigt om jag ska hoppa av glädje eller bli uppgiven. Jag tror jag väljer det första alternativet.

Igår fick jag ett sms från Kolmården där det stod att de ville hålla en telefonaudition med mig dagen därpå, det vill säga idag. Jag klev upp och tittade ut, "yes ingen snö" tänkte jag eftersom vi då kunde ta en tur till Toledo. Jag knappade in det telefonnr jag fått i smset och väntade med spänning. Det var en tjej som svarade, hon ställde lite olika frågor och jag svarade så gott jag kunde. Jag lät nog väldigt ivrig och jag gav utförliga svar men jag försökte även ställa lite frågor själv. Hon förklarade processens gång och avslutade med "ja, men då Sanna tycker jag att vi bokar in en dag för en gruppauditon nu!". Jag trodde jag hörde fel, hon ville alltså att jag skulle komma på en fysisk audition i Norrköping! Jag är SÅ glad över detta, tänk att de överväger att ta in lilla mig som djurvårdare på Kolmården! Wiiihooo!

Glad ihågen hoppade jag först in till mamma och berätta dessa strålande nyheter och sedan fortsatte jag in till Lillebror, som då låg och sov djup och såg väldigt förvirrad ut. Det tråkiga är att jag missar hans födelsedag, men jag lovade att vi ska ha ett kalas för honom innan jag åker hem till Sverige igen. Undertiden jag hoppat rundor hade det börjat snöa, attans! Ingen Toledotur idag inte. Istället tog jag och Lillebror på oss rejält med kläder och tog med oss Tito ut för att ta en tur till postlådan. Den turen tog ca 1,5h och det var bara till och från vår postlåda! Men det var en väldigt trevlig tur och vi fick med oss grannens hund Suffí. Jag hade fått post idag! Ett brev från underbara Sockergurkan, ett kort från mormor och morfar och sedan ett kort från S. Väldigt glad blev jag!

Nu ska jag kolla några avsnitt av House, världens bästa serie! Jag bara älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0