En bra dag

Har haft en bra dag idag, vi fick över grannen på besök när vi skulle äta tårta. Precis innan de kom kastade vi i oss jordgubbar med grädde och choklad, förstod aldrig riktigt varför men jag antar att de skulle tyna bort om grannen fick se dem och det vore ju hemskt synd! Fick i alla fall ett jättefint blått myntbälte av dem! Det var nog en liten hint om att de tyckte jag skulle ta upp min magdans igen... Men varför inte? Det var ju faktiskt rätt kul...

Nu har vi löst det hela! Vi ska skaffa oss en Hogokonda! Han ska bo i A badkar och äta kanelbullar! Toppen alltså, skönt att vi klarat upp det där. Vi skippade det där med häst eftersom vi kom fram till att vi båda är livrädda för hästar! Kan ju bli lite knivigt när man måste gå in till odjuret!

Det var visst inte bara jag som uppskattade läppglanset, Tito kastar sig över mig så fort han får chansen och slickar mig i hela huvudet!

Mums det blir bea-sås till maten ikväll! Det är fina grejer det där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0