En bild säger mer än tusen ord, eller?



Jag vet att jag varit jättelat nu på sistone, men jag har verkligen inte orkat med att skriva var dag. Först var jag ju sjuk, vilket jag inte är mer (YEY!), och sedan är internetet extremt dåligt nu förtiden. Under all kritik!

Lägger i alla fall upp en bild ifrån vår shoppingrunda för några dagar sedan. Jag och Lillasyster är kungliga med blå tungor och vi har valt att göra reklam för Burger King dessutom! Nästa år blir det kanske Sibylla! Hur många kungligheter hade gjort det egentligen? Måste vara för vi har så blåa tungor, ja det är ett jätteinternt skämt men det är lika kul för det, för oss åtminstone!

Kommentarer
Postat av: Bi

Vilka snyggingar!Jag förstår att morsan håller koll på er!

2010-03-02 @ 21:40:13
Postat av: Sanna

Haha, jajjemensan!

2010-03-03 @ 17:18:14
URL: http://cruxflux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0