Tråkväder!

Usch vilket väder! Regn, rusk, åska och blixtrar. Toppen, eller kanske inte...

Tito, Thor och jag sitter i alla fall framför TVn och kollar på travet, jättekul.., men vad ska man göra när de andra kanalerna säger "No signal"? Då får man kolla på hästarna, det är faktiskt inte så tråkigt som jag alltid trott.

Som sagt så åskar det, och på jobbet idag kröp Tito under en bokhylla och låg där och skakade som ett asplöv. Fick bära ut honom till bilen för han tvärnitade och sprang in igen. Tur man inte har en åskrädd 50 kg hund!

Imorse när ja kom till jobbet och väntade på att C skulle öppna dörrarna stod jag (som vem som helst) och kollade upp längs väggen på spindelnät och det var då jag upptäckte dem! Två pyttesmå fladdermöss satt där tätt ihop. Så himla söta alltså!

Jag vill ha godis nu nu nu och kolla film hela kvällen men det är ju så dåligt väder att man inte vill gå ut ju! =(

Aja får väl se vad som händer och sker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0