Leeeedig!

Nu är jag ledig i två hela dagar! Inte illa alltså =) Även om vädret suger... Men de får gå ändå, det blir vad man gör det till, är det inte så man säger?

Lagade tacogratäng igår, mums! Blev himla gott må jag säga. Riktigt nöjd blev jag, och det verkade min gäst med vara, strålande!

Ligger i sängen än och har inte orkat stiga upp än, men Tito sover ju än så då är det ingen brådska. Kan ligga här och chilla lite till och lyssna på Bryan Adams - Cuts like a knife om och om igen. Det är så man ska ha det en regnig dag som denna.

Har i alla fall städat upp en hel del här hemma nu efter det att mamma och dem var här och lämnade mer grejer. Hittade massa kul saker som jag "glömt". Bland annat kollade jag igenom mina gamla fotoalbum och skolarbeten, rätt trevligt faktiskt =)

Nu blir det väl snart frukost tror ja, eller magen hoppas på det iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0