Jobb jobb jobb...

Känns som att jag inte gör annat än jobbar nu. Ska jobba hela helgen med, och jag är redan helt totalt slutkörd. Undra hur detta ska gå =/

Såg tre överkörda igelkottar påvägen till jobbet idag, inte så kul, och det höll på att bli kalkonmos med! Eller nej fasanmos, de där jäkla fasankycklingarna har ju inget trafikvett alls utan hoppar rätt ut i vägen. Som tur var har Hulken superbromsar och vi lyckades tvärnita utan att ens röra vid de "små"!

Fick min hemtelefongrej installerad igår JIPPI(!) så nu har man en telefon med. Åkte iväg till Lödde för att införskaffa en telefon, hittade en fin Men jag "råkade" även hitta 3 tröjor och en kjol... Men vad ska man göra när de hoppar på en? Aja sånt som händer, de passa finfint hemma hos mig nu i allafall!

Mamma och dem var här idag och lämnade av en massa grejer, bland annat en större TV som jag fått från extramormor, massa bra!

Ligger nu halvt däckad i min numera STORA säng! Thor klättrade upp och la sig bredvid så nu sover han gott. Kan undra vart Tito är... Antagligen i soffan eftersom han får nöja sig med att få den näst bästa platsen... Thor väljer först!

Nu ska det sovas lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0