Massa mys!

Ännu en toppenhelg! Detta kan jag verkligen vänja mig vid.
Jag minns faktiskt inte riktigt vad vi gjorde igår, eller jo vi kollade på Austin Powers ju! Haha, värsta roliga filmen ju, fast det visste jag redan i och för sig. Var megatrött när det var dags för sängen men kunde inte somna, slutade med att vi pratade till typ 6 på morgonen. Snacka om att jag var trött idag när jag vaknade. Eller jag fick sovmorgon. J steg väl upp vid 10 kanske och fixa och dona. Han lät mig sova till typ 12 och sedan gjorde han frukost till mig. Väldigt trevligt må jag säga! Hoppade sedan in i duschen och undertiden städade han, värsta huslig idag ju. Men inte mig emot! Jag diskade ju faktiskt igår... hehe... Det är dåligt väder ute så vi har varit inne hela dagen. Har fått hjälp med brevet till mitt lilla fadderbarn i Ecuador, väldigt smidigt att ens pojkvän snackar flytande spanska! Just nu lagar gullungen mat, någon thaigrej med ris och sånt där. Doftar VÄLDIGT gott! Tror det blir en tupplur efter maten för jag sitter redan och halvsover fast jag ätit massa godis, borde ha sugar- rush men icke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0